неделя, 29 януари 2012 г.

НЕ СЕ ЧУДИ КОЙ СЪМ

Чудиш се, аз кой съм
и от какво ли съм направен
Прочети този стих
и после кажи, че съм странен

Направен съм от бели мисли
и приказки нежно прочетени
От албуми със снимки златисти

и чорапки от прежда изплетени

От храбри оловни войници
и от лебеди диви
От Пепеляшки изгубени
и от смет за сливи

От чавдарчета вежливи
и вярващи връзки червени
От хлебна мая в недоимък
и летни балкани зелени

От горящи във печка брикети
и петел кукуригащ на двора
От любовта към едно малко куче
и необичта на едни големи хора

От обичта на старица
и псувните на един мъдрец
От майка не чак орлица
и баща съвсем не творец

От хора забиващи нож
и от приятели ближещи рани
От цигари и много бутилки,
неизпити стоящи от лани

От мечти все още излитащи
и реалността кацаща постоянно
От това съм направен отвътре
и моля, не ме гледай вече странно

Няма коментари:

Публикуване на коментар