сряда, 27 януари 2016 г.

НИЩО НЕ КАЗАХ

Не бях ти покорен, нито сразен,

но всичко ти казах

Не бях всепогълнат, ни отразен

и всичко ти казах

Не бях нито твой, нито чужд,

а всичко ти казах

Не таях нито зло, нито мъст,

но всичко ти казах

Не бях много сложен, ни прост

и всичко ти казвах

Не бях и богат, нито бос,

но всичко ти казах

Не бях нито подъл, ни проклет

и всичко ти казах

Не бях твърде мъдър, нито поет,

но всичко ти казах

Не бях безразличен, нито обсебен,

а всичко ти казах

Не бях и огромен, нито дребен,

но всичко ти казах

Не и нещастен, нито щастлив,

а всичко ти казвах

Не бяхме с теб тек, нито пък чифт,

но всичко ти казах

..............................................

Не ти казах само, че не мога без теб

и нищо не казах



Няма коментари:

Публикуване на коментар