неделя, 21 август 2011 г.

СПРАВ(ОО)ЧНИК ЗА БЛУЖДАЕЩИ ДУШИ - 17

На земята беше август и всички отпускаха края на въжето. Даваха го лабаво демек. Но тук в астралния духовен свят си беше най-обикновен отпускарски месец, защото тук винаги и всички бяха в отпуска. Поне относно общоприетото схващане за работа. Това разбира се не означаваше, че духовните рейнджъри не се нуждаеха от забавление. Напротив! Постоянно се нуждаеха от забавления. Те се бяха превърнали в еманация на рафинираните гуляи. Лейди Гага беше повикала една трупа японски артисти, които да изнесат спектакъл на класическият японски театър Кабуки. Тя много обичаше Кабуки. След оригамито, икебаната и йо-йо-то, Кабуките й бе най-любимо. Всички бяха поканени да присъстват и да споделят върховното удоволствие от това да гледаш японска пантомима с бели маски под отвратителен музикален съпровод от полутонове. Уникално! Най-удивена бе Флореспейса, която бе толкова удивена, че в продължение на час и половина след спектакъла се бе препарирала в стойка лотус и викаше "Омммммммм-оммммммм-оммммммм". Бойс Волф, който бе завършил МИ-то, въпреки огромното си желание да завърши лесотехническия се впечатли от нейното Омммммм и я запита дали знае закона на Ом.
- Не. Аз съм последователка на будизма. Никакви сухи материи не ме касаят. - отговори Фло.
- Не те касае, не те касае, ама си пускаш печката да си направиш крем брюле! И си слагаш две бучки лед в Бейлиса. Ти да не мислиш, че Буда ти носи тока у вас. Който не знае закона на Ома, да си оди дома! - глобално и троснато отвърна Волф.
- Да, така е! - намеси се Асита Тина. И Георг Ом, и Джеймс Ват, и Алесандро Волта, всичките те ни  помагат да си разхладим бялото винце и да си панираме кашкавалчето. Но нима това е всичко? Алесандро Волта да ми панира 220 кашкаволта, а Алехандро Фернандес да ме покани на Зумба!
       В мига в който Асита изрече думата Зумба, се появи Маркизата.
- Да! Точно така! Идвайте с нас на Зумба! Аз минах през всички школи по пилатес, аеробика, карате и самбо, но зумбата е върха. Подскачаш.......махаш с крачета.........фурия!!! - рече Маркизата и запърха с клепки над забелените си от мечтателност очи.
- Я! Мини Маус е дошла при нас. - обади се Буклето при вида на замечтания, пърхащ с мигли поглед  на Маркизата.
- Това не е Мини Маус бе ей! Това е Маркизи Зумбаус. - се намеси Еми Пани. - Ще ни води на танци. Айде да тръгваме, че после аз пък ще ви изненадам с моето хоби. Абе всеки днес ще ни запознае с хобито си. 
   Маркизата заведе групата на Зумба, където всички се разкършиха във вихрени танци, а Асита Тина от мерак чак разтегна сухожилие. Това разбра се не можеше да помрачи прекрасното й зумба настроение. След като се натанцуваха до насита и на всички им запукаха ставите, поседнаха задъхани и решиха да обсъдят дневния ред за запознаване с хобитата на другите. Еми Пани взе думата и рече:
- Такаааааа......! Значи! Гага ни запозна с традиционния японски театър Кабуки. Маркизата ни заведе на Зумба. Да видим другите с какво ще ни изненадат. Нека да започнем по старшинство. Вие, Фло, с какво ще ни изненадате?
- Ще ти дам аз едно старшинство! Не си ли чувал, че Мерцедес години няма? Плюс това Волф е по-ретро от мен и е Фоксваген. Ами с какво..........то е ясно. Аз ще ви заведа на паневритмия. Да видите вие, какво чудо е. Като турим ония ми ти бели нощници, като заобикаляме бетер като зомбита в кръг...мале, мале, мале....... И това не е секта да знаете! Това е философия! Танцът е философия! Аз съм философия! Всяка моя клетка е философски настроена, когато си сложа нощницата и заобикалям в кръгове в бялото братство.
- Това май вече го правихме, ама няма значение. А вие г-н Волф с какво ще ни изненадата?
- Кой? Аз ли? Амииии.......аз ще ви заведа на фестивала на радомирския канабис, където ще има промоция на новия сорт "Боб Марли сънрайс" То по принцип това не ми е хоби, но за съжаление фестивала на радомирската парцуца е през ноември. А след това може да направим посещение на гроздовите масиви на винпром квартал Върба, където ще ви дам да опитате от таз годишния първак. След това ще ви заведа в парк "Бучалото", там ще видите изключителния природен феномен, а именно водопада Бучалото, който по своята магия, красота и грандиозност превъзхожда в пъти Ниагарския водопад и водопада Виктория, а Райското пръскало пред него изглежда като райското пръскало у гащите ми. Абе с две думи ще останете без дъх.
   Еми Пани се усмихна и продължи нататък по старшинство. А вие Асита Тина, с какво ще ни изненадате?
- Ами аз, драги приятели, ще ви заведа на народни танци. Да му друснем ний хорце. Ще ви науча  на право, на криво хоро, на пайдушко, на ръченица, на радомирска копаница, на дунавско, на ропотамско, на нилско право и мисисипско и даже и на парижка ръченица, мадридска копаница и рейкявикска друсаница. И за финал ще ви свиря на хиляда и една каба гайди. И те така! А ти мастилени човече, къде ще ни заведеш, като по старшинство ще караме, ти трябваше да си преди мен. Нали така? И те така!
- Ами аз ще ви заведа на уйненският каракудариум, който за в бъдеще ще го разширя още и ще го зарибя с делфини. Но до тогава ще ви демонстрирам дресура на каракуди и гупита. А коронния ми номер е дресура на пъстърва на тиган и дресура на глиганче с лимонче в устата. Ще си оближете пръстите от емоция. Но я все пак да видим Буклето къде ще ни заведе?
- Аз ли? Ми това е хел. Аз ще ви заведа на лекция в софийския университет на тема "сексуалната стимулация на ерогенните зони при мъжете - теория и практика" Лекцията ше я водят Иван и Андрей и естествено Ники Кънчев, защото те и без това са навсякъде. След лекцията ще ви заведа на нощно заведение, където ще ви направя демонстрация на антидарвиновата ми теория. Тоест, как от човек ще се превърна в маймуна. И за да си имам компания в клетката на изтрезвителното, ще взема и още една мармозетка с мен, а именно Тедита Тати. С нея винаги успяваме да докажем теорията. Пани, а я попитай Паполети къде би ни завела? 
- Да! Сега ще я повикам. Бойс Волф да си затвори очите, ако иска да ни заведе на фестивала на леката дрога в Радомир. Папиииии...........Паполетиииии...........А, ето я и нея! Паполети, ти с какво ще ни изненадаш по случай рожденния си ден?
- Аз ще ви изненадам с демонстрация на тяло. Първо ще ви дефилирам по монокини, после по бикини и после без горнище. После ще ви дефилирам по горнище, но без долнище и после без долнище и по звездички, после по лейкопласти и накрая чисто гола. А коронния ми номер е убеждаване на сецнат инструктор с напреднала дископатия, плексит, лумбаго и ошипяване плюс дискова херния да прави секс с мен. Оркестърът свири туш, а инструкторът припада от желание докато му се доспива.
    Така душевните рейнджъри се запътиха да изпълняват дневния ред. Слънцето все по-косо озаряваше летният ден, холандската детелина пълнеше рошавите си главички, а Еми Пани започна да отказва цигарите и дъвчеше никотинови дъвки, които му бяха подарак от една от мармоазетките. Понякого е нужно толкова малко да спреш цигарите. Толкова малко! Просто трябва да имаш толкова малко пари, че да не можеш да си купиш такива и готово. И те така!

Няма коментари:

Публикуване на коментар