вторник, 1 февруари 2011 г.

ПРЕБРОЯВАНЕ НА УПОРИТИТЕ ЖЕРТВИ

Стартира кампания за ново преброяване!Ама някой съмнява ли се в резултатите и нужно ли това?Аз мога да дам приблизително точна статистика.Населението е намаляло с 5% в сравнение от преди 10 години.Циганските гета са набъбнали с 20%прекрасен ромски човешки ресурс.Българското население изчезва,а и няма никакво бъдеще,нито за нас,като етнос,нито за милата ни България!Планът Ран-Ът,действа с пълният си конспиративен замисъл и положението е точно такова,каквото големите сили са запланували за нашата татковина.Пълна мизерия за населението,което да бъде доведено до просешка тояга в следствие на безобразно и недалновидно управление.Сриване на цялата икономика и докарване до пълна безпомощност на всички сектори и отрасли от селското стопанство.И ние продължаваме да търпим това и да се унижаваме,като позволяваме да ни мачкат и да ни правят на маймуни вече 20 години.Няма промяна,защото целта е точно тази!В тази държава няма бъдеще!За това горещо препоръчвам на младите и кадърни хора,да си ориентират бъдещето извън бъдещата циганска република!Може и да съм малко циничен,но на мен лично май ми писна вече.Съжалявам за всеки прахосан миг на надежда и честно даден труд от мен,който съм похабил в тоя кимизарник за да тъпча гушите на поредният мастит тъпанар в поредното лакомо и ненаситно правителство и поредният кръг от псевдоелитни костюмари,наследили чупените уши в анцузи,които ни се подиграват най-безсрамно с наглата си показност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар