петък, 7 декември 2012 г.

ПАДНАЛИЯТ АНГЕЛ ОТ КОД 1000

Ще ме простите моля,
за объркания хронотоп,
но сам великий Цолов каза,
МИШОЦИИИ..., иде пак потоп

Застанал бе привично гордо,
на свойта кула в Парчелон
Извади мечът си и рече:

-Мишоци, аз съм Аполон!

И с величествен замах
запрати мълнии и гръм
Всичко стана пух и прах,
като в библейски страшен сън

- Грабвайте дървата!
Цолов се изкряска,
но дървари мръсни,
ги гепиха завчаска

Ядоса се Цоларис
и впрегна божи сили
Полвинка водка пийна
и крадците той натири

Справедлив и страшен,
от свойта кула гледа,
в нозете му робини
и плебеи във сянка бледа

Във божи гняв ужасен,
хеликоптер прави,
а костите велики,
все остават здрави

"Изпрати на всички"
бутонът той притиска
и всяка е робиня,
и всяка си го иска

Деветнайсет мечово,
е неговото жило
Пори ги кат пилци,
боцка ги кат шило...

Пристъпи Ужасни,
за деветнайсти път
гъсти орди женски лазят,
мъжете им ревът

"Любим те, желим те"
македонка стене,
пред гащите юнашки,
свалени до колене

НЕ МОЖЕЕЕЕЕ.......
се провикна господ Парчелон,
аз съм Бог, велик съм,
и не слушам Цеца тук на моят трон

Слезни от раменете,
че ще видиш "Громе мой"
Парчелон е бесен,
май ще има бой

И днес йош на Парчевич,
щом буря захваща
Спомня за тоз Бог страшен
шуми и препраща

Славата му дивна,
като на нечовек
От жълто паве, на жълто паве
и от век на век............


https://www.facebook.com/photo.php?v=2410650712789&set=t.1432284579&type=3&theater

Няма коментари:

Публикуване на коментар