сряда, 29 декември 2010 г.

АРИТМЕТИЧНА РАВНОСМЕТКА

Понеже наближава края на годината и всички си правят равносметки (явно така е модерно) и понеже наближава рождения ми ден, аз смятам да направя една по-глобална равносметка! Ако ви е интересно, вижте! За мен е удоволствие да споделя равносметката си с вас! На девети февруари ще навърша 38 г. Това означава, че съм на 13 879 дни (като включвам и девет високосни за периода). Следователно съм на 333 096 минути или 19 985 760 секунди. (ако бях спестявал по долар на всяка секунда, сега щях да съм най-желаният неизвестен творец във вселената). За 38 г. при среден сърдечен пулс 65 в минута, сърцето ми се е свило и разпуснали 21 651 240 пъти. При средно 8 часа сън на ден съзнанието ми е било в царството на Морфей общо 111 032 часа или 12,850925 години (бахти кефа! Май това са ми едни от най-хубавите години). От което следва, че през останалите 25,15 години съм живял почти като на истина! По интересна е равносметката за изпитото количество вода. Средно по 2 литра на ден (защото след 18 годишнина консумирам средно по 3 л., но преди това с оглед на възрастта ми, право пропорционално количеството се е снижавало), означава, че съм изпил 27 758 литра. Или 27,758 кубика вода. (което не е толкова много).. Ощетил съм природата с количество прясна вода, което едно говедо поглъща само за година и половина от живота си. Съответно съм изхвърлил около 13 кубика урина, с което не бих могъл да напълня дори един малък басейн. Жалко! Пуша от 17 годишен средно по 20 къса дневно, което означава, че съм изпушил 153 300 цигари или 7665 кутии. От което следва, че при средна цена на цигарите 2.50 лв. съм дал 19 162 лв. и 25 стотинки! Което не е чак толкова много! Всъщнот цигарите се оказват най-евтината отрова. Мигане-547 200. Израснала коса-5 метра и 70 сантиметра. Извървяни километри пеш (само по 1.5 км дневно, искам да уведомя "да убиеш презмехулник") - 20 818, което означава, че съм обиколил земята по екватора почти два пъти, както и че за да стигна до луната ще трябва да живея до 702 години. Е няма да стане, но с кола вече съм ги изминал шофирайки. Изговорени щуротии (средно по 100 на ден) - 1 387 900. Аааааа..........тука съм ебати силата! Изпитани оргазми (средно по 5 пъти седмично със средна продължителност от по 7 секунди след 14-тата годишнина) -30,33 минути годишно или 727 минути, или 12,13 часа. Половин денонощие оргазъм! Това е фантастично. Както се казва хубавите неща са кратки. Така е решил великият архитект. 24 години събирам оргазми и съм събрал едва половин денонощие! Еми ето и аз си направих равносметката! То заприлича повече на аритметика на 38 годишния организъм, но така ми се разви мисълта!;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар