вторник, 18 януари 2011 г.

ВСИЧКИ ДА СЕ ОБАДИМ НА ИЦО ХАЗАРТА

Много си отворен, да ни си преспал с Парис Хилтън.
Или си правИл, като Моника на Клинтъан?
Скивай го ония метро пендел с перчемчето.
Така като го гледам, направо ми иде да му обелим бадемчето!


Тя идва да ми се мазни и пита имам ли запалка.
А на мене веднаа ми стана ясно, че е малката друсалка.
Като влезнат у МОЛу, всички са мноо отворени.
А имам чуството, че до вчера на село си е шила гОблени!


Некви дупенца мазни ми се возят у Бугати.
А до вчера си санираха панелкте егати.
На Азо от фейсбук му изтриха профила.
А аз от мъка се напих и съм на 15 промила.


Една приятелка отиде на Банско ски да покара.
А то, кво се случи? Сдоби се с капибара.
И аз одим яко по курорти подборно.
Най-ме кефи, че поне Уйно ми е Горно!



Имам нещо бяло в дилърска хартийка увито.
Ще ходим у кенефа да си направим ноздрите на сито!  Всеки път, когато се зобим с прашеца.
Си казвам - Ей.... това мноо убаво, бе дЕца!!!



И аз за кво ги пишем тия щурутии бога ми?
Като после си остават само във блога ми.
То е ясно ебати, че за да те хване белокаина.
Требе да извадиш парата и догодина, до амина!

Няма коментари:

Публикуване на коментар