вторник, 5 март 2013 г.

КОНТРОЛНОТО ПО ГЕОГРАФИЯ НА ИВАНЧО И МАРИЙКА

На трети чин, хей там отляво,стоят Иванчо и Марийка.
Той по география се справя слабо,пищови стиска във кутийка.
Тя е силна ученичка, знае доста за земята.
Где е Рим и где Уганда, кога в Австралия е лято.
Но ето днес контролно има, за резерватите във Конго.
Тя е в своята стихия, а той подготвен бе за Тонга.
И започнаха да пишат, а Иванчо се почесва,
търси помощ от Марийка, мае се и се заплесва.
Марийка пише и не спира, Иванчо само се озърта,
реши накрая да попита и започна да увърта

-Марийке, кенгуру или коала, какви животни в Конго има?
-Абе, Иване, в Африка това е, ама тъп си ти за трима!
-Добре, кажи, какво да пиша? Кави животни има там?
-Ох, Иване, остави ме, какво да пишеш аз не знам!
-Добре, а има ли лисици, хайде малко подскажи ми?
-Абе стига си ме питал, виж отзад, попитай Мими!
-Дай да видя! Аааа...маймуни, слонове, жирафи!
-Абе, ей, недей преписва, не ми се все от тебе пати!
-Моля ти се, дай да видя! По физическо ще ти помогна.
-Абе, Иване, остави ме, заради теб не ще да смогна!
-Марийке, какви са тези корморани?
-Не знам, попитай там отзаде Дани!
-Добре, кажи ми моля само, във Конго има ли лисица?
-Абе, Иване, не преписвай, пак ще имам единица!
-Оооо, ще видиш ти, ще дойде мачка за погачка,
на баскетбол ще те оставя пак Гергана да те смачка!
-Добре, оставям те да видиш, но госпожата ни следи,
внимавай, че нали си спомняш как се случи по-преди!
-Няма, няма, само малко, после ще го променя.
-Да беее, всеки път го правиш, че с моето са кат едно!

И Иванчо запрепасва, за жирафи и горили,
мислейки си, че от госпожата те добре са се прикрили.
Но нещеш ли за ухото дръпнаха го изведнъж
и почуства се неловко, сякаш, че не беше мъж.
На Иванчо единица, за Марийка забележка,
еми, да, да се преписва туй голяма си е грешка!
Госпожата ги наказа и ги раздели по чин,
и вече тя не му подсказва, но по физическо са тим.
И той започна сам да пише и си подобри успеха,
а Марийка в баскетбола стана му добра опека.
Тя отличничка голяма и по физическо лети,
а той добре се вече справя, е......или почти!




Няма коментари:

Публикуване на коментар