събота, 16 октомври 2010 г.

АЛЕКОВИЯТ РОД

Ние имаме метро! Имаме, ама нямаме! В Лондон имат метро от 1863 г., а ние имаме изкопи в малкото ни съществуващи улици,и с днешна дата 17 километра подземен железопътен път, изградени с огромните комунистически амбиции и ресурс и отчасти с демократическите ни пориви и разбира се г-н Б.Б. По същите причини имаме няколко изградени в най-трудните си участъци магистрали, с виадуктите и мостовете(естествено едната минава през Тодор Живково,тоест Правец) а останалата по-лесна част се строи вече над 20 години- демократично. В една Испания, която ние Българите винаги обичаме да подценяваме и която в един период от време се е доближавала в изоставането си до нас (но в никакъв случай исторически) има магистрали.Общата дължина на техните магистрали е почти 14 000 километра, а от 1992 досега са построени 7 000 от тях! Как да сравним нещата и с кой аршин да ги мерим? С патриотичният ли? И защо? Ами само през последните 10 години в участъка между Стара Загора и Бургас са загинали хиляди млади хора в борбата си с да стигнат до заветното ни моренце!И нека не сме оптимисти, защото тези магистрали няма да бъдат завършени в следващите поне 5 или 10 години. Всички пари от бюджета и по програми ще потъват, като вилна зона в Кранево. Докато в един друг свят от пустинята правят оазиси,ние в Булгаристан умеем безупречно да вършим обратното.Когато рухна комунизмът, тия въпросните тоталитарни тутманици, ни оставиха в замяна на зле режисирания и ограбен от капиталистически благинки живот, една все пак не лоша инфраструктура.В това число земеделски обработваеми земи, овощни насаждения, стотици хиляди глави добитък, заводи,фабрики и т.нт. Какво се получи обаче? Всичко бе съсипано и осквернено до безобразие, а самите те, години по-късно си изтъргваха на изгодна за тях цена соц. имането. В тази държава никога не е имало демокрация.Няма и да има! Искам да се гордея,че съм българин!Искам,ама не мога.Закърмиха ни с патриотично-комунистически идеали.Първото стихотворение,което научих бе на руски.Цитирам;мой папа мастер не прастой, он строит дом високии, на площади широкии! Второто бе за другарят Димитров, за когото днешната младеж дори не е чувала.И докато ни кърмиха,онези идеали се сринаха!Първо подпалиха народното събрание.Онези същите,които ни облъчваха с червена КПСС енергия,сами си подпалиха чергата.То и исторически си имаме опит !Та нали другаря Георги Димитров подпали Райхстага(ама извинявайте,това бе гордост!!!)То после се оказа,че е невинен(ама и това бе гордост)В онези хубави времена,в които въртяхме флагчетата пред мавзолея и скандирахме БКП,КПСС,пред тъпоумните погледи на другарите Живков,Кубадински,Младенов,Бонев, другарката Цола Драгойчева и патриарх Максим,всичко бе гордост!Ами да!Как да не съм горд?Та сестра ми дори поднесе букет на патриарха!Тя бе по-пионерче от мен.Аз просто си размахвах флагчетата,скандирах и се гордеех!Така силно НЕ вярвах във всичко това!То бе изкуствено,прекалено и пошло! Но все пак се гордеех.И сега обичам дядо Вазов,Елин Пелин,Йовков,Ботев,Левски.Обичам и Смирненски,Вапцаров,та дори и Пеньо Пенев!Гордея се и с Паисии.Та нали той написа „история славянобългарска”?!ДА!!!Славни времена са били!Ама сега уви,ги няма!Няма и да ги има!Преди поне,като за спорт ставаше въпрос,та малко гордост ме осеняваше.Това Стефка,това Марков,това златните момичета на Нешка,това щанги,това борба,та дори една Таня Богомилова,Ненчо Стайков и Петър ПАКпадналов!ФУТБОЛ!!!Ееееееее..........!!!Е там бяхме велики!Господ,на дали е бил българин,но ни пусна малко фъндък.Какво златно пололение,какво чудо!Един Стоичков и до сега ми е пред погледа,как звучно се пеняви и бълва мръсно матерни скверно словия...........!Абе горд съм!Горд съм си,и това е!Съмтаймс люн,съмтаймс уин.Ама и от друго съм горд.На последната олимпиада участвахме(зимната имам предвид)А на лятната!Е никога не съм виждал дискохвъргач,който да направи от всичките си опити фал!Да бе!!!В ограждението от мрежа ги меташе мискининът.Хахахахахаха.Е,че къде да ги мета,като го е срам,че няма да може и колкото жените да метне?Ама нищо де!Имаме си Бербо!Или поне си го имахме,защото тоя народ е толкова прост и проклет,че не си обича талантливите,скромни и добри момчета.Народа си обича баятите,прости и айнцуг,цвайцунг дрън момчета.макар,че и него го изгониха(или по скоро той сам се игнорира,защото не докопа кокала в БСФС)Или поне не мястото на Лучано трябваше да го сложат.Ама ей на!Йок!Е то и Бербатката го уручасаха.То е вярна тая приказка,дето на българският контингент в ада,не им трябват пазачи.Те сами си дърпат тия дето понечват да излязат.Ама аз съм си гор де!Ами,колко мозъци имаме!Знае ли някой?Това Джон Атанасов(интересно,че е Джон и не знаеше български)Това Кристо Явашев(забележете,че е Кристо!Срам ли го е да е Христо?)Тоя дето опакова Райхстага.Тоя същият Райхстаг,дето Димитров искаше да изгори,тоя па реши да го пакетира!Абе шантава работа ви казвам! А на всичкото от горе и космонавт си имаме.Даже двама,а единият дори летя около 5-6 минути с тавариш Рукавишников,а може и малко повече,ама си полетя човека.А и ние покрай него.Гордостта ми бе захранена пона за петилетка след полета(ако може така да се назове това полупреминаване на гравитационното поле)После си спомням,как садиха фиданки в алеята на дружбата!Мале,мале,мале!Горд съм ей!!!Но,ако има нещо,от което да съм истински горд,това е Алеко!Той е велик!Той пресъздаде и увековечи,вечният и миродавен образ на българина(.Б.Г.)(BG)И дядо Вазов е прав.Аз съм българче обичам наште планини зелени!!!Е то..............,май друго няма,какво точно да обичам!!! Е.Панагонов 20.04.2010 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар