сряда, 27 октомври 2010 г.

ЕМАНАЦИЯ НА ДИАЛОГА

Една приказка изтъкваща важността на духовата музика в семейството и пресъздаваща фриволното и леконравно женско поведение,възбуди неспокойните разумни духове.Тук ползвам за съавтори едни много уважавани от мен герой!Диалогът сам ще ви въведе във вихърът на вечният антагонизъм между половете и съответно,постоянната му библейска обвързаност.Приятно четене!


Т. С. 
doesn't like... поне 3 забележки! Извинете, че се зачетох повече от внимателно и се замислих основателно..без лични чувства!
1. мъжът откога е главният обект, а жената - малка/голяма- субект на въздействието, и откога на мъжете им се харесва да сЪ в ролята на неодушевен предмет ;))) освен ако не са такива.
2. чувала съм, така казват поне, че най-голямо удоволствие на мъжа носело удоволствието на жената в негово присъствие и с негови надлежно положени усилия :))
3. когато жената стане неспособна да направи истински добра свирка, то значи е престанала да се интересува, да полага усилия...т.е да е влюбена, и най-точно - сменила е обекта:)))


A. G. 
хе хе хе очаквах даже доста по-бурни реакции :)))Значи провокацията си я бива все пак.
Т.С.,поне 3 забележки към кого?Когато нещо предизвика у нас емоции независимо от знак + или - на лице е вече факта,че имаме лични чувста ...Думите,написаното винаги придобиват онзи смисъл който ние вложим в тях.Интересно ми беше да видя ти какво видя в текста и твоите 3 истини по тази тематика-противоположни на героинята :) За мен това е история разказана силно и единствено през една определена ,тясна призма,за да се подсилят определени моменти и да се постигнат целите с който е написано.Не означава ,че това е максимата и абсолютната истина ,нито е събирателен образ на жената.Не ти харесва,но това не означава че подобни истини в живота на други хора няма,нито пък ние можем да сме им съдници.За мен you didnt get the poin Просто другата гледна точка :) Емпатията е нещо много слабо развито у хората напоследък.Но това е едно друго мое си проучване.

E. P. Проявявам емпатия към всяка умна мисъл и отстоявано становище.Особено,ако то отправено от умни,като вас жени.Дами.....обичам ви!-)))

E. Ц. 
По повод заформилата се дискусия,бих искал да споделя и аз ако позволите ,своята несъвършенна МЪЖКА позиция! Вдигнах палче поради това,че исках да адмирирам и окуража г-ца Г. за творческите и усилия,но честно казано и аз съм леееко несъгласен относно идеята и цялостната концепция на разказчето....Ако написаното е плод на личен житейски експириънс,бих могъл да проява известно разбиране и дори съчувствие! И освен да “цъкнем” с език от възмущение и да си плюем в пазвите това да не ни се случи,т.е. да не станем “лопатари”,друго не виждам какво можем да сторим...Това си е нормалния житейски кръговрат! Безметежната идилия,уви се случва само на големия екран :))) Тук трябва да се обърне голямо внимание в/у част от разсъжденията на г-ца С. и по-специално относно т. 3 (три)! Ето върху това наистина много може да се помисли и да си направим необходимите изводи.
Какво би подтикнало НЯКОИ от мъжете да си търсят млади Старлет-ки или “неволно” да попадат на тях....??? Тук единствената ми забележка,уважаема г-це Симеонова е,че не винаги Вие жените сте “ножа и хляба”, или “божието докосване”, в следствие на което идва сътворението...Имате навика и обожавате (казвам общо за всички жени) да се надценявате мъничко...:))) Защо винаги си мислите,че ние мъжете сме някакви малоумни “пасящи трева” бозайници,лишени от всякакви чувства нерези,гледайки само къде да освободят нагона си??? Ми не,не е така!!! И щом се е стигнало до там,че да си търсим някъде по-добри свирки,то не по-малка вина имате и Вие жените.
А това дали вече не ни ги правите толкова хубави,колкото НОВАТА...при положение,че съм вече на този етап,то изобщо, ама никак не ме касае дали Вие сте “сменили обекта”!
Моля написаното от мен да не се приема от НИКОЙ лично! Това си е просто моята индивидуална преценка в/у нещата от живота,вселената......и всичко останало! ;))


E. P. Аз пък ще застана твърдо на страната на многоуважаемата г-ца Г..Тя умее и желае да изкаже своето виждане,като съответно хиперболизира образите и ситуацията за да получи съответният подчертан ефект.Всъщност това е творческо виждане,а не твърда позиция.Пък и в живота има от всичко.Така,че описаният художествен сюжет,е дори много възможен и достоверен,а г-ца Г. никъде не е вметнала,че изказва правило или закон.Така,че приятели моля признайте умелият писателски талант на Анна,а не упреквайте и оспорвайте.-)))

Т. С.
А., емпатията е нещо като симпатия, но натоварена с емоция-не бих могла да съм съпричастна към неблизки на мен хора и идеи:) И определено не говоря за Вас! I did get the point, you didn't get mine :) Безкрайно сте ми симпатична, затова написах, че не е лично насочено!
Ц, злобата и агресията в изказа е символ на творческо безсилие или обща слабост, не на безразличие, което пък всъщност наистина е без значение.
Панагонов, прав си както винаги! Съгласих се.


Emil Tsolov 
…е,аз винаги съм бил далеч от творческите напъни,така че по-скоро обща слабост ще да е! :))) Добре, че е злобата,та да ме храни ,съвсем ще се срина инак...направо съм на ЗЛОБО-синтеза :))) Пак нещо сме приели лично,а то никак не исках да бие в тази посока.....Просто разсъждавате мега-избирателно и сте доволни само когато ВИ отърва. Другия път ще знам,пуделски да помахвам с опашка,чакайки да ми хвърлите поредната порция от вашия ,единствено верен мироглед,няма да лая и мъркайки само ще се СЪГЛАСЯВАМ!!! Абе що направо не ме заведете на ветеринар,та да реже там каквото е останало,да почна даже направо да мяукам,та белким ви хареса.... МЯУУ,мишленца!!! :)))

Т. С. Сам се заведи на лекар, миуо ми мишуенце..не приятелски, чисто човешки съвет!;)

E. Ц. 
Евалата,Т.! Ето това се иска именно,бейби-back to reality!!!
Добре е човек и да си показва зъбките понякога,а не да се старае само да си изгражда илюзорен,романтично-неприкосновен ореол! Никой от нас не е светец и никой няма никакво право да съди “малките търсачки” или който и да било,защото всяко действие е в следствие на предишно действие или бездействие!!!!
А така в тази си светлина наистина ме кефиш повече,bitch!!!! Хахахахха...:)))))


E. P. А мале,мале,мале...................дискусията претърпя "дяволска" метаморфоза!То дискусия,то чудо!Хахахахахахахаха.......забавно е!Наистина е забавно!-))))

Е. Ц. ‎....поне наистина да отдадем заслуженото на многоуважаемата авторка,че предизвика и успя да разкрие поне част от The dark side of the "moon" Хахахаа,и аз днес се позабавлявах :))) Наваксах си пасивността във ФБ поне до следващата провокацийка...:)))

Е. П. Хахахахахахахахаха..........ама вярно Е.!Ти толкова не беше писал от поне от една година!Добре,че е Анна да събуди феникса у теб!Хихихихихихихи

A. G. 
Хохо хо хо Казвайте да пускам всяка седмица по една такава бомба....Да има активност да се дискутира да се пише ,да се ходи,да се отива,да се връща....бабо Гицкеее ( леле това ми беше любимо)ха ха хаха Хора давайте по-спокойната.

E.P. И Т. и Е. са изключителни събеседници и винаги съм зачитал тяхната гледна точка.За мен е чест да дебатирам с интелигентни,широко скроени и забавни събеседници.

Няма коментари:

Публикуване на коментар