вторник, 19 октомври 2010 г.

ГРЕШНАТА ХЕЛЪН ИЗКУПВА ВИНАТА СИ

След мистериозна свада Пуцко се начумерила на Ел Георгиенсон,а Муцко взел приза за неуралитет на годината.Много вода изтекла по улиците,а най-много изтекла по Алабин,Графа,Витошка,Борис,Денкооглу и Асен,защото Ел била персона нон грата в този регион.След като била безапелационно обвинена в предателство и издаване на Пуцкова-бадемна тайна и застрашаване на националната любовна сигурност,тя била наказана да не пристъпва на по-малко от един километър до Пуцко.Единственият начин за общуване се извършвал посредством парламентьора на библиотекарският институт г-н Муцко!г-н Муцко тъкмо бил защитил дисертация на тема"речниците за правописа-най-доброто хладно оръжие" и бил издигнат в чин "властелина на речника"Ел Георгиенсон била толкова виновна,че отчаяно правила опити да стопи Антрактидата между нея и Пуцко,дори засилила топлинният ефект в столицата,но Пуцко била категорична:хора споделящи бадемовите и афери с Муцко са престъпници и трябва да гният в затвора на собствената си вина!Ел Георгиенсон не издържала тягостното бреме на вината и решила доброволно да се предаде.Отишла в министерството на Грешниците и виновниците и лично си подала документите за министерският пост,на който от последните няколко години се били изредили:Ханибал Лектър,Джак Изкормвача,Хитлер,Сталин,дори Чекатило и Стефчо Софиянски били заемали длъжността.От министерството обаче и отхвърлили молбата с обяснението,че тя е пълен дилетант и няма абсолютно никаква подготовка за да заеме поста.Каза ли,че даже за портиер на министерството не става,но ако много държи,можели да изгонят лелката от кенефите,която заемала длъжността временно,като обществено полезен труд,защото преди два месеца била объркала безцветното с цветното пране и оцветила белите чорапи на мъжа си.Но на Ели и олекнало от този ден на там и тежкият Демоклев меч на вината висящ над врата и,изчезнал.Всяка сутрин си отивала към билетопродавницата и си танъникала песничката "Дон уори,би хепи"Но веднъж нещеш ли,както си танъникала и подскачала от крак на крак към работата,небето притъмняло,облаците се сгъстили и закрили слънцето,задухал студен северен вятър с аромат на цианит(съдържащ се в бадемите) и в далечината се откроил образа на Пуцко.Пуцко вдигнала дясната си ръка към небето,докато в лявата стискала една торба с чесън,а между зъбите си стискала сребърен куршум и кръст и просъскала:
-Анатема сатана издайническа!Спри и стига танъника тия весели песнички!Поне малко срама няма ли у теб,къде ти е съвестта,къде ти е свяна,ти не се ли абонира най-накрая за вестник "Усет"?
-Ми аз..............аз.............ми аз  май не съм виновна!-прошепна тихичко Ел,докато гледаше виновно в земята и държеше ръцете зад гърба си.А от слушалките на вратът е се чуваше"Донт уори би хепи"
-Ти не си ли в затвора на "Гузната съвест"?
-Ми аз................ми.............ми.............ми..............ми.........-запелтечи Ел.-Айм нот гилти,ни дей мъ кърти с Хилти!
-Казаха ми,че си щяла да почваш работа на морето!Истината ли казват?-попита Пуцко.
-Да вярно е!-срамежливо отвърна Ел.
-И какво точно може да работи един реабилитиран виновник?
-Ами аз започвам,като главен капибарист на Лозенец!-каза Ел.
-И какво е по-точно това?
-Ами това е да седя цял ден в караваната на капибарата и да смазвам пружинките на креватчето му.
-Е това па защо?-гневно и в недоумение запита Пуцко.
-Ами как защо?За да не скърца пружината докато капибарката ме спуква от секс през нощта!
-Хахахахахахахахахаха.Добре виновнице ниедна!Ако ми кажеш от къде да купя и аз от тази смазка ще ти простя.Че на Муцко му скърца менискуса и като прави прашки в аварииният изход и будим съседите.
 -Продават го в магазина за "тиха и безшумна любов",на ъгълът на Левски и Раковска!
От този ден на там Пуцко и Ел отново се сдобрили и заживели в мир и тиха любовна хармония!

Няма коментари:

Публикуване на коментар