понеделник, 13 юни 2011 г.

СПРАВ(ОО)ЧНИК ЗА БЛУЖДАЕЩИ ДУШИ - 8

Беше осми Август. Точно в осем сутринта крилатата осмица се появи в страната на изсъхналите от скука счетоводители, където трябваше да участва в конференция. Мотото на въпросната конференция бе- "Що е то настроение и има ли то почва у нас". Там сред купища бумаги и сметки, се бяха заровили една сюрия изсушени и очилати счетита. Всеки бе забол нос над държавен вестник и тихо си щракаше по калкулаторчето. Асита Тина се поогледа за някой познат и на първи ред точно до катедрата, съзря своята добра приятелка Маркизата, която настървено четеше вестник "Експерт счетоводител".
-Ооооо....Маркизо! Как си? Какви са тези жокейски дрехи и този камшик? Ти всъщност, как се озова в това измерение?-попита Асита Тина.
-Ооооо....Къде си бе муци? Ах, колко ти отиват тези крилцааааа! Няма по-красиво и одухотворено счети от теб. Браво! Ами аз съм тук по-молба на вицепрезидента на конната база на счетоводителите експерти. Нали и той препуска из хиподрумите на националната агенция по приходите, та се засякохме и така. А ти?
-Ами аз съм си екстра. Добре, че станах част от екипа на душевните рейнджъри, та и аз малко да живна. Бях се съсухрила съвсем с тия финанси. Я гледай! Гледай кви крилца, а!?
-Да муцка. Чудни са! И как си се разхубавила самоооо! Тц, тц, тц, тц. Направо разкошно изглеждаш. Ама ти сега, като не правиш изчисления и сметки, как живееш бе муцка?-зачуди се Маркизата с жокейският костюм.
-Ами справям се някак си муци! То в екипът ни има, толкова отвеяни и одухотворени екземпляри, че как да не им сметнеш нещо, та да ги приземиш малко!? Само фантазират и философстват. Грам математическа, суха мисъл няма в тия въздухари. Има една лейди Гага, която е много умна и готина, ама голям философ ти казвам. Дай и само локуми да разтяга и да ръси сентенции обобщаващи живота. А как да й обясня, че животът е математика и логика, а не дъра-бъра и логика. Има и една много палаво Букле, която даже и любовника си доведе. И само се подпичкосват нагоре-надолу. И оранжерия си имаме. Бойс Волф. Голям готвач, голяма глътка ти казвам. Като извади черпака и като захапе бибероната с мастика, няма спиране. Аз му направих една таблица, как да си изчислява съдържанието на алкохол, радионуклеиди и холестерол в кръвната плазма. Имаме и една декодерка, която също е много симпатична, ама и тя само локуми разтяга. Имам чувството, че всички са последователи на Бейнса Дуно, или поне на Ошо. Ще ги разкрия аз тях! И знаеш ли какво още муцка?-погледна закачливо осмицата и поспря, докато изчака въпросът на Маркизата, защото желаеше този подканващ въпрос.
-Какво муцка? Да не си си харесала някой засукан счетоводител? Знаех си аааааз! И там имате сухари!
-Не бе муцка! Аман от съсухряци! Има там една мастилничка, та нея съм си харесала, ама той е много одухотворен и не мога да намеря начинът по който да му направя впечатление. Аз тъмън да му направа една запленяващо зашеметителна сметка и да го впечатля и той започва да пише нещо и хич не ме слуша. Добре, че е зле с правописа, та поне да му редактирам творенията. Сега по тази линия си говорим само служебно, но кой знае! Даже формула за откриване на сродни души направих, та да разберат, че всъщност аз съм един доста разчупен дух, а не като..........-Асита поспря разговора. Поогледа се и прошепна на ухото на Маркизата.-като тия сухари изтръпнали тук!
      В този миг, се чу сигналът за започване на конференцията и на трибуната застанаха душите на едни от най-големите математически мозъци на всички времена: Архимед, Питагор, Айнщайн, Енрико Ферми,Нютон, Иван Костов, Джеймс Ват и Хуго Бос. (Хуго Бос не е ясно защо беше там, но наистина беше бос и носеше сако на Армани)
-Ееее....муцка страхотно е!-Възкликна Асита Тина. Трябва непременно да запозная Бойс Волф с Енрико Ферми. Той Волф има само една ферма, но ще му е приятно да се запознае с човек с повече "ферми"
-Ами ако искаш запознай мастилничката с Нютон, та белкем му падне някоя ябълка на главата и да те забележи. Хи-хи-хи-хи-хи.-предложи закачливо Маркизата
-Шът ма! Какви ги говориш? Ами ако му пльосне в мастилницата и му счупи перото? За какво ми е мастилница без хубаво, голямо перо?-възпротиви се осмицата.
    Докато двете приятелки си обсъждаха счетоводните битовизми, Айнщайн взе думата:
-Днес тук сме се събрали за да дадем нужното призвание на човека, който от точността на математическите принципи успя да извая най-съвършената формула, която касае паралелният духовен свят и в частност събирането на сродните души. Моля, при нас тук нека да заповяда госпожа Асита Тина!
   Залата избухна в аплодисменти, а Маркизата разцелува приятелката си, като че бяха на наградите "Оскар". Асита Тина развълнувана и разтреперена излезе на трибуната, пое статуетката си с формата на крилата осмица лично от ръцете на Архимед и с разтреперан глас заговори:
-Благодаря ви! За мен е изключителна чест  да бъда наградена на този грандиозен математически форум. Дори нобеловата ми награда за принос в счетоводството, бледнее пред този приз. Благодаря на родителите си, които ме възпитаха в строг счетоводителски дух. Благодаря на приятелите си, които бяха до мен в най-трудните сметки. Благодаря и на моите колеги душевните рейнджъри, без които аз нямаше да съм кръгла осмица, а щях да съм кръгла нула.
   Крилатата осмица, така се развълнува, че от очите и закапаха малки плюсчета и минусчета. Тя бе наистина щастлива в този ден. А за да разберете, за какво точно получи въпросната награда, прилагам и уравнението, което тя лично изведе в света на блуждаещите души.
(предлагам следната формула, изведена от емпирични изследвания на база апостериорни методи – х + Т= ½, а y + Т = 1/2, където «х» е блуждаещата душа Х, а Т е приложеното търсене, сборът от двете дава половината на едно цяло. Съответно «y» е друга блуждаеща душа в търсене, която също е равна на ½. Откъдето следва, че x+T=y+T=1/2, а (x+T) + (y+T) = 1=Н, където е Н е “намерихме се” :-). Важно е да се отбележи, че за постигне на съвършена единица или Н, Т трябва да е с еднаква “стойност” и при Х и при Y. формулата е приложима и за души, окачествяващи се като цяла единица, но тогава x+T=1 а y+T=1, съответно Н ще бъде равно на 2. В случай, че даден Х се окачествява като 2, съответно той/тя ще търси Y също равен на 2, естествено в този случай Н при тях ще набъбне значително и те ще представляват цяла група от поне 4. Формулата изисква равенство между Х и Y и даден момент може да клони към безкрайност )

Няма коментари:

Публикуване на коментар